Konkurs A może by tak...?

Aktywacje konsumenckie

Jak powstała wakacyjna mapa wspomnień wielbicieli ginu?

Klient: Diageo

Kategoria: Aktywacje konsumenckie

Rodzaj akcji: Konkurs konsumencki

Rok realizacji: 2022

Zadaniem agencji było zaproponowanie aktywacji konsumenckiej mającej na celu zbudowanie wokół marki zaangażowanej społeczności oraz wpływającej na wzrost sprzedaży produktu promocyjnego w okresie wakacyjnym.

Po falach pandemii COVID-19, wybuchu wojny w Ukrainie i innych lokalnych oraz globalnych kryzysach, konsumenci odczuwali silną potrzebę eskapizmu – chwilowego oderwania się od rzeczywistości w poszukiwaniu przyjemności. Bazując na tym trendzie, stworzyliśmy "Wakacyjną Mapę Wspomnień" – interaktywną platformę internetową, pełną beztroskiej radości i wakacyjnego klimatu. Mapa pełniła kilka funkcji:

Zbiór ciekawostek:
Użytkownicy odkrywali ciekawe miejsca na świecie, marząc o kolejnych podróżach.

Galeria wakacyjnych zdjęć:
Po zakupie ginu Gordon's, konsumenci wgrywali swoje wakacyjne zdjęcia i oznaczali je na mapie.

Konkurs na najlepsze zdjęcie:
Zaangażowaliśmy użytkowników do głosowania na najlepsze zdjęcia, których autorów nagrodziliśmy walizkami i poduszkami podróżnymi. Autora nagrody głównej - vouchera do biura podróży wyłoniła komisja.

Kampania była świetnym pretekstem do sprzedażowo – wizerunkowej komunikacji marki w social mediach. Dzięki interaktywnej mapie i konkursowi zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność konsumentów, którzy chętnie dzielili się swoimi wspomnieniami i wchodzili w interakcje z marką.

Oops... nie wyraziłeś zgód marketingowych?

Nie ma zgód, nie ma filmików 🙁

Oops... nie wyraziłeś zgód marketingowych?

Nie ma zgód, nie ma filmików 🙁