Zadaniem agencji było zaproponowanie mechanizmu aktywacji konsumenckiej dla klientów sieci Smyk, mającego na celu wsparcie odsprzedaży produktów z serii Fisher-Price.
Aktywacje konsumenckie
Jak zachęciliśmy Klientów sieci Smyk do zakupu zabawek Fisher-Price?
Klient: Mattel
Kategoria: Aktywacje konsumenckie
Rodzaj akcji: Cashback
Rok realizacji: 2023
Zadaniem agencji było zaproponowanie mechanizmu aktywacji konsumenckiej dla klientów sieci Smyk, mającego na celu wsparcie odsprzedaży produktów z serii Fisher-Price.
W odpowiedzi na brief opracowaliśmy aktywację typu cash back, która oferowała klientom zwrot części pieniędzy wydanych na zakup produktów Fisher-Price. Zaproponowany mechanizm miał na celu zbudowanie atrakcyjności oferty Fisher-Price w Smyk i bezpośrednie zachęcenie klientów do zakupu, poprzez zaoferowanie dodatkowej korzyści finansowej.
Zadbaliśmy również o projekty materiałów POS, które przyciągały uwagę klientów w sklepach i informowały o promocji.
Dodatkowo, odpowiadaliśmy za wsparcie mediowe kampanii, zapewniając skuteczną promocję akcji w różnych kanałach komunikacji, takich jak media społecznościowe, e-mail marketing, reklamy online i tradycyjne media, aby maksymalnie zwiększyć zasięg i efektywność aktywacji.