Bawią się Smyki

Aktywacje konsumenckie

Jak zachęciliśmy Klientów sieci Smyk do zakupu zabawek Fisher-Price?

Klient: Mattel

Kategoria: Aktywacje konsumenckie

Rodzaj akcji: Cashback

Rok realizacji: 2023

Zadaniem agencji było zaproponowanie mechanizmu aktywacji konsumenckiej dla klientów sieci Smyk, mającego na celu wsparcie odsprzedaży produktów z serii Fisher-Price.

W odpowiedzi na brief opracowaliśmy aktywację typu cash back, która oferowała klientom zwrot części pieniędzy wydanych na zakup produktów Fisher-Price. Zaproponowany mechanizm miał na celu zbudowanie atrakcyjności oferty Fisher-Price w Smyk i bezpośrednie zachęcenie klientów do zakupu, poprzez zaoferowanie dodatkowej korzyści finansowej.

Zadbaliśmy również o projekty materiałów POS, które przyciągały uwagę klientów w sklepach i informowały o promocji.

Dodatkowo, odpowiadaliśmy za wsparcie mediowe kampanii, zapewniając skuteczną promocję akcji w różnych kanałach komunikacji, takich jak media społecznościowe, e-mail marketing, reklamy online i tradycyjne media, aby maksymalnie zwiększyć zasięg i efektywność aktywacji.

Oops... nie wyraziłeś zgód marketingowych?

Nie ma zgód, nie ma filmików 🙁