Konkurs pełen przyjemności

Aktywacje konsumenckie

Jak stworzyliśmy interaktywny kreator moodboardów?

Klient: Coty

Kategoria: Aktywacje konsumenckie

Rodzaj akcji: Konkurs konsumencki

Rok realizacji: 2021

Zadaniem agencji było opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii mediowej i promocji konsumenckiej komunikujących launch nowych produktów z linii Bourjois Always Fabulous. Projekt miał na celu wzrost odsprzedaży kosmetyków w okresie przedświątecznym oraz budowanie wizerunku marki w oparciu o twierdzenie, że piękno kobiety promieniuje z jej wnętrza (the radiant beauty of joy).

Jako punkt wyjścia do koncepcji obraliśmy twierdzenie, że piękno kobiety promieniuje z jej wnętrza. Chcieliśmy poznać bliżej konsumentki marki Bourjois, dowiedzieć się czym według nich jest piękno i co kryją wewnątrz siebie, jakie mają pasje, zainteresowania, co w życiu sprawia im największą przyjemność. Wykorzystując zmianę pozycjonowania marki i launch nowej linii produktów, zaprosiliśmy konsumentki do wspólnego tworzenia świata przyjemności Bourjois.

Na stronie promocji udostępniliśmy Uczestnikom kreator moodboardów. Narzędzie zostało zasilone bazą wielu elementów - teł, zdjęć, packshotów, fontów, gotowych haseł, aby jak najbardziej zainspirować Uczestników do zabawy i przygotowania swoich zgłoszeń. W ramach konkursu powstały fantastyczne, kreatywne prace, ukazujące pasje i pragnienia konsumentek marki. Autorki najlepszych moodboardów zostały nagrodzone zestawami biżuterii z limitowanej kolekcji BOURJOIS x Mokobelle, inspirowanej elementami ozdobnymi konstrukcji wieży Eiffla.

Oops... nie wyraziłeś zgód marketingowych?

Nie ma zgód, nie ma filmików 🙁