Nakręć się na Paryż

Aktywacje konsumenckie

Jak nakręciliśmy konsumentów na Paryż?

Klient: Coty

Kategoria: Aktywacje konsumenckie

Rodzaj akcji: Konkurs konsumencki

Rok realizacji: 2024

Zadaniem agencji było opracowanie kreatywnego konceptu aktywacji konsumenckiej dla marki Bourjois w sieci sklepów Rossmann. Koncept ten miał wpisywać się w formie i przekazie w program Rossmann Young.

Celem aktywacji było zbudowanie świadomości maskary Twist Up The Volume wśród młodszej grupy docelowej oraz wygenerowanie pozytywnego buzzu w mediach społecznościowych, głównie na TikToku, gdzie grupa docelowa jest obecnie najbardziej aktywna.

Zaproponowana koncepcja aktywacji idealnie wpisywała się w wartości produktu oraz platformę Rossmann Young. Hasło aktywacji „Nakręć się na Paryż” linkowało z pochodzeniem produktu, zadaniem konkursowym i nagrodą główną.

Zadanie konkursowe polegało na nakręceniu oraz opublikowaniu na TikToku filmu, w którym konsumenci pokazują, jak nakręcają się na wyjazd do Paryża z maskarą Twist Up The Volume. Dzięki tak postawionemu zadaniu uzyskaliśmy atrakcyjny user generated content prezentujący zalety produktu.

Wsparcie kampanii działaniami influencerów dodatkowo wpłynęło na wzrost świadomości produktu, platformy Rossmann Young oraz naszej aktywacji.

Oops... nie wyraziłeś zgód marketingowych?

Nie ma zgód, nie ma filmików 🙁

Oops... nie wyraziłeś zgód marketingowych?

Nie ma zgód, nie ma filmików 🙁