Konkurs Barbie w Pepco
Konkurs Barbie w Pepco
Konkurs Barbie w Pepco

Programy motywacyjne

Jak świętowaliśmy nową kolekcję Barbie w Pepco?

Klient: Mattel

Kategoria: Programy motywacyjne

Rodzaj akcji: Konkurs B2B

Rok realizacji: 2023

Zadaniem agencji była kompleksowa obsługa aktywacji B2B, skierowanej do pracowników sieci Pepco z okazji wprowadzenia nowej kolekcji Barbie. Celem kampanii było zwiększenie zaangażowania i wiedzy pracowników Pepco na temat nowych produktów.
Przeprowadziliśmy konkurs dla pracowników Centrali i Sklepów Pepco, w którym warunkiem uczestnictwa było napisanie odpowiedzi na pytanie: "Który produkt z nowej kolekcji Barbie najbardziej przypadł Ci do gustu i dlaczego?". Najbardziej kreatywne i interesujące odpowiedzi zostały nagrodzone sprzętem AGD oraz zabawkami z serii Barbie.
Na stronie konkursowej zaprezentowaliśmy nową kolekcję Barbie, tworząc galerię produktów podzieloną na kategorie: ubrania, akcesoria, zabawki oraz dom, aby pracownicy Pepco mogli zapoznać się z nowym asortymentem.

Przygotowaliśmy także kampanię mailingową, która informowała pracowników o konkursie i zachęcała do wzięcia w nim udziału.
Konkurs Barbie w Pepco

Oops... nie wyraziłeś zgód marketingowych?

Nie ma zgód, nie ma filmików 🙁

Konkurs Barbie w Pepco
Konkurs Barbie w Pepco
Konkurs Barbie w Pepco
Konkurs Barbie w Pepco