Poznaj smak pomagania
Poznaj smak pomagania
Poznaj smak pomagania

Aktywacje konsumenckie/Kreacja/Akcje CSR

Jak zebraliśmy 400 000 zł na rzecz Szlachetnej Paczki

Klient: Kraft Heinz

Kategoria: Aktywacje konsumenckie/Kreacja/Akcje CSR

Rodzaj akcji: Buy to Give

Rok realizacji: 2022/2023

Zadaniem agencji było opracowanie aktywacji konsumenckiej wpływającej na wzrost rotacji produktów marki Pudliszki w okresie przedświątecznym z możliwym uwzględnieniem elementów CSR.
Boże Narodzenie to czas rodzinnych spotkań, podczas których konsumujemy tony tradycyjnych, domowych potraw, a Pudliszki stoją pośrodku wielu polskich stołów.

Święta to także wyjątkowy czas niesienia pomocy potrzebującym. Właśnie w tym okresie Polacy najchętniej włączają się w inicjatywy charytatywne, co postanowiliśmy wykorzystać.

Zasady były proste – za każdy zakupiony produkt Pudliszki, marka przekazywała 1 złotówkę dla Szlachetnej Paczki. Wystarczyło zarejestrować paragon na stronie www.

Kluczem do sukcesu było wywołanie impulsu do zakupu w punkcie sprzedaży. Na rynku pojawiła się rekordowa liczba ekspozycji i materiałów POS. Kampania była również szeroko komunikowana w digitalu.
Mieliśmy przyjemność zorganizować dwie edycje akcji, co przełożyło się na wsparcie Szlachetnej Paczki łączną kwotą 400 000 zł.
Poznaj smak pomagania

Oops... nie wyraziłeś zgód marketingowych?

Nie ma zgód, nie ma filmików 🙁

Oops... nie wyraziłeś zgód marketingowych?

Nie ma zgód, nie ma filmików 🙁

Poznaj smak pomagania
Poznaj smak pomagania
Poznaj smak pomagania
Poznaj smak pomagania
Poznaj smak pomagania
Poznaj smak pomagania
Poznaj smak pomagania