Wystawa jak się patrzy
Wystawa jak się patrzy
Wystawa jak się patrzy

Programy motywacyjne/Kreacja

Jak zachęciliśmy salony optyczne do wyeksponowania produktu Klienta?

Klient: Bausch&Lomb

Kategoria: Programy motywacyjne/Kreacja

Rodzaj akcji: Konkurs B2B

Rok realizacji: 2023

Zadaniem agencji było zaprojektowanie różnorodnych materiałów POS, które umożliwią salonom optycznym efektywne i estetyczne zaprezentowanie soczewek Ultra One Day, co w efekcie wpłynie na przyciągnięcie uwagi klientów i wzrost sprzedaży produktu.
Dodatkowym zadaniem była organizacja konkursu B2B dla salonów optycznych. Zadaniem konkursowym było stworzenie najbardziej atrakcyjnej ekspozycji soczewek z wykorzystaniem m.in. dostarczonych materiałów POS.
Opracowaliśmy koncepcję konkursu, która zakładała rywalizację między salonami w stworzeniu najbardziej kreatywnej i efektywnej prezentacji soczewek. Następnie zaprojektowaliśmy zestaw materiałów, które wspierały salony optyczne w realizacji tego zadania. Każdy element materiałów POS został zaprojektowany z myślą o spójności wizualnej i łatwości adaptacji w różnych przestrzeniach salonów.
Wystawa jak się patrzy
Wystawa jak się patrzy
Wystawa jak się patrzy
Wystawa jak się patrzy
Wystawa jak się patrzy
Wystawa jak się patrzy
Wystawa jak się patrzy