Żywioły Taliskera
Żywioły Taliskera
Żywioły Taliskera

Aktywacje konsumenckie

Jak budowaliśmy więź między konsumentami a produktem Klienta?

Klient: Diageo

Kategoria: Aktywacje konsumenckie

Rodzaj akcji: Konkurs konsumencki

Rok realizacji: 2023

Zadaniem agencji było opracowanie koncepcji kreatywnej aktywacji konsumenckiej dla whisky Talisker ora kompleksowa organizacja akcji. Koncept miał oddawać charakter marki, przyciągać konsumentów i angażować ich emocjonalnie. Celem aktywacji było zwiększenie świadomości portfolio whisky Talisker oraz edukacja na temat różnych sposobów jej konsumpcji.
Uczestnicy konkursu mieli za zadanie odpowiedzieć na pytanie: „Który żywioł Taliskera jest Ci najbliższy i dlaczego?” To pytanie zachęcało konsumentów do głębszego zastanowienia się nad charakterem whisky Talisker i identyfikacji z konkretnym profilem smakowym. Wybierając swój żywioł, uczestnicy wskazywali, który wariant Taliskera najlepiej oddaje ich osobowość i upodobania. W nagrodę, aż 150 zwycięzców mogło otrzymać limitowane notesy degustacyjne, powstałe we współpracy z Tomaszem Milerem, cenionym ekspertem od whisky i autorem popularnych publikacji na temat kultury degustacji.
Żywioły Taliskera
Żywioły Taliskera
Żywioły Taliskera
Żywioły Taliskera
Żywioły Taliskera