Seria konkursów SMS

Aktywacje konsumenckie

Jak zachęcić konsumentów do oszczędzania wody?

Klient: Reckitt Benckiser

Kategoria: Aktywacje konsumenckie

Rodzaj akcji: Konkurs konsumencki

Rok realizacji: 2021

W 2021 roku marka Finish wspólnie z marką BOSH i partnerem merytorycznym IMiGW ruszyła z kampanią „Obiecaj” nawołującą do zmiany nawyków zmywania naczyń. Kampania zachęcała konsumentów do porzucenia zmywania ręcznego na rzecz zmywania w zmywarkach oraz nieopłukiwania naczyń przed wstawieniem ich do zmywarki. Pod parasolem tej ważnej kampanii, agencja miała za zadanie organizację serii konkursów konsumenckich w sieciach.

W odpowiedzi na brief Klienta zajęliśmy się kompleksową organizacją serii 5 konkursów SMS w sieciach Lidl, Auchan oraz Polomarket. Zakres prac obejmował obsługę prawną, kreację materiałów POS, projekt i oprogramowanie landing page, konfigurację api do przyjmowania zgłoszeń SMS, weryfikację zgłoszeń oraz zakup i wydanie nagród.