Hello, Captains!

Programy motywacyjne

Jak wyruszyliśmy w rejs z Captain Morgan?

Klient: Diageo

Kategoria: Programy motywacyjne

Rodzaj akcji: Program motywacyjny B2B

Rok realizacji: 2024

Zadaniem agencji było stworzenie mechaniki mającej na celu generowanie wzrostu udziałów marki Captain Morgan w kategorii Rumów, poprzez stymulację zaangażowania personelu sklepów detalicznych.

Po szczegółowej analizie klienta, dotychczasowych działań na rzecz marki Captain Morgan oraz aktywności konkurencji zdecydowaliśmy, że najlepszą drogą do realizacji postawionego celu będzie organizacja programu motywacyjnego dla sił sprzedaży.

Opracowaliśmy atrakcyjny mechanizm programu, oparty na strategii push and pull. Do programu zaprosiliśmy przedstawicieli handlowych Diageo, punkty sprzedaży detalicznej oraz przedstawicieli handlowych dystrybutorów.

Stworzyliśmy platformę, która łączy aspekt sprzedażowy z edukacyjno-rozrywkowym, aby motywować, edukować i nagradzać uczestników.

Wszystkie działania mają na celu zwiększenie widoczności rumu Captain Morgan w punktach sprzedaży oraz zbudowanie świadomości produktu wśród sprzedawców.

Oops... nie wyraziłeś zgód marketingowych?

Nie ma zgód, nie ma filmików 🙁