Poznaj smak pomagania

Akcje CSR

Jak zebraliśmy 400 000 zł na rzecz Szlachetnej Paczki

Klient: Kraft Heinz

Kategoria: Akcje CSR

Rodzaj akcji: Buy to Give

Rok realizacji: 2022/2023

Zadaniem agencji było opracowanie aktywacji konsumenckiej wpływającej na wzrost rotacji produktów marki Pudliszki w okresie przedświątecznym z możliwym uwzględnieniem elementów CSR.

Boże Narodzenie to czas rodzinnych spotkań, podczas których konsumujemy tony tradycyjnych, domowych potraw, a Pudliszki stoją pośrodku wielu polskich stołów.

Święta to także wyjątkowy czas niesienia pomocy potrzebującym. Właśnie w tym okresie Polacy najchętniej włączają się w inicjatywy charytatywne, co postanowiliśmy wykorzystać.

Zasady były proste – za każdy zakupiony produkt Pudliszki, marka przekazywała 1 złotówkę dla Szlachetnej Paczki. Wystarczyło zarejestrować paragon na stronie www.

Kluczem do sukcesu było wywołanie impulsu do zakupu w punkcie sprzedaży. Na rynku pojawiła się rekordowa liczba ekspozycji i materiałów POS. Kampania była również szeroko komunikowana w digitalu.
Mieliśmy przyjemność zorganizować dwie edycje akcji, co przełożyło się na wsparcie Szlachetnej Paczki łączną kwotą 400 000 zł.

Oops... nie wyraziłeś zgód marketingowych?

Nie ma zgód, nie ma filmików 🙁

Oops... nie wyraziłeś zgód marketingowych?

Nie ma zgód, nie ma filmików 🙁