Zadaniem agencji było opracowanie aktywacji konsumenckiej wpływającej na wzrost rotacji produktów marki Pudliszki w okresie przedświątecznym z możliwym uwzględnieniem elementów CSR.
Akcje CSR
Jak zebraliśmy 400 000 zł na rzecz Szlachetnej Paczki
Klient: Kraft Heinz
Kategoria: Akcje CSR
Rodzaj akcji: Buy to Give
Rok realizacji: 2022/2023
Zadaniem agencji było opracowanie aktywacji konsumenckiej wpływającej na wzrost rotacji produktów marki Pudliszki w okresie przedświątecznym z możliwym uwzględnieniem elementów CSR.
Boże Narodzenie to czas rodzinnych spotkań, podczas których konsumujemy tony tradycyjnych, domowych potraw, a Pudliszki stoją pośrodku wielu polskich stołów.
Święta to także wyjątkowy czas niesienia pomocy potrzebującym. Właśnie w tym okresie Polacy najchętniej włączają się w inicjatywy charytatywne, co postanowiliśmy wykorzystać.
Zasady były proste – za każdy zakupiony produkt Pudliszki, marka przekazywała 1 złotówkę dla Szlachetnej Paczki. Wystarczyło zarejestrować paragon na stronie www.
Kluczem do sukcesu było wywołanie impulsu do zakupu w punkcie sprzedaży. Na rynku pojawiła się rekordowa liczba ekspozycji i materiałów POS. Kampania była również szeroko komunikowana w digitalu.
Mieliśmy przyjemność zorganizować dwie edycje akcji, co przełożyło się na wsparcie Szlachetnej Paczki łączną kwotą 400 000 zł.