Konkurs wystawa jak się patrzy

Kreacja/Programy motywacyjne

Jak zachęciliśmy salony optyczne do wyeksponowania produktu Klienta?

Klient: Bausch & Lomb

Kategoria: Kreacja/Programy motywacyjne

Rodzaj akcji: Konkurs B2B

Rok realizacji: 2023

Zadaniem agencji było zaprojektowanie różnorodnych materiałów POS, które umożliwią salonom optycznym efektywne i estetyczne zaprezentowanie soczewek Bausch+Lomb ULTRA® ONE DAY, co w efekcie wpłynie na przyciągnięcie uwagi klientów i wzrost sprzedaży produktu.

Dodatkowym zadaniem była organizacja konkursu B2B dla salonów optycznych. Zadaniem konkursowym było stworzenie najbardziej atrakcyjnej ekspozycji soczewek z wykorzystaniem m.in. dostarczonych materiałów POS.

Opracowaliśmy koncepcję konkursu, która zakładała rywalizację między salonami w stworzeniu najbardziej kreatywnej i efektywnej prezentacji soczewek.

Następnie zaprojektowaliśmy zestaw materiałów, które wspierały salony optyczne w realizacji tego zadania. Każdy element materiałów POS został zaprojektowany z myślą o spójności wizualnej i łatwości adaptacji w różnych przestrzeniach salonów.