Grillaks
Grillaks
Grillaks

Aktywacje konsumenckie/Kreacja/Software house

Jak stworzyliśmy interaktywny kreator fartuchów kucharskich?

Klient: Kraft Heinz

Kategoria: Aktywacje konsumenckie/Kreacja/Software house

Rodzaj akcji: Konkurs konsumencki

Rok realizacji: 2021

Marka Heinz, znana z wysokiej jakości produktów, chciała wzmocnić swoją pozycję na rynku sosów grillowych, jednocześnie budując zaangażowanie wśród konsumentów. Naszym zadaniem było stworzenie atrakcyjnej kampanii, która połączy pasję Polaków do grillowania z promocją produktów Heinz. Kluczowym celem było zwiększenie świadomości marki, zbudowanie emocjonalnej więzi z konsumentami oraz wzmocnienie jej wizerunku jako lidera w kategorii grillowych sosów i dodatków.
W odpowiedzi na brief Klienta, opracowaliśmy koncepcję kreatywną konkursu konsumenckiego pn. „Grillaks” i zajęliśmy się jego kompleksową organizacją. Zadanie konkursowe polegało na zaprojektowaniu fartucha kucharskiego w naszym kreatorze udostępnionym na stronie internetowej konkursu. Uczestnicy mogli w prosty sposób wyrazić swoją kreatywność i wziąć udział w walce o atrakcyjne nagrody. Najlepsze projekty nagrodziliśmy 10 unikatowymi fartuchami chefa, wyprodukowanymi według zwycięskich projektów oraz 10 zestawami do grillaksu, w skład których wchodziły głośniki JBL oraz dmuchane siedziska. Akcja spotkała się z entuzjastycznym odbiorem, co wzmocniło wizerunek Heinz jako marki obecnej w codziennych, letnich aktywnościach Polaków, jednocześnie zwiększając zaangażowanie konsumentów i rozpoznawalność produktów grillowych.

Oops... nie wyraziłeś zgód marketingowych?

Nie ma zgód, nie ma filmików 🙁

Grillaks
Grillaks
Grillaks
Grillaks
Grillaks