W trosce o wzrok studentów
W trosce o wzrok studentów
W trosce o wzrok studentów

Aktywacje konsumenckie/Kreacja

Jak Bausch&Lomb dba o wzrok studentów?

Klient: Bausch&Lomb

Kategoria: Aktywacje konsumenckie/Kreacja

Rodzaj akcji: Webinar z konkursem dla studentów

Rok realizacji: 2024

Zadaniem agencji było wsparcie Klienta w opracowaniu mechaniki aktywacji skierowanej do studentów oraz przygotowanie materiałów graficznych promujących akcję zarówno w salonach optycznych, jak i w digitalu. Jednym z kluczowych elementów akcji był konkurs dla studentów, którego koordynację Klient powierzył naszej agencji.
Nasz zespół opracował szczegółową mechanikę aktywacji, dopasowaną do grupy docelowej, uwzględniając preferencje i styl komunikacji studentów. Przygotowaliśmy atrakcyjne, spójne wizualnie materiały promocyjne, które wykorzystano zarówno w salonach optycznych, jak i w kanałach cyfrowych. Materiały zostały zaprojektowane tak, aby przyciągały uwagę i budowały świadomość akcji, obejmując zarówno tradycyjne formaty (plakaty, ulotki), jak i cyfrowe (banery, grafiki do social media, newslettery). W roli koordynatora zajęliśmy się również kwestiami prawno-podatkowymi związanymi z akcją.
W trosce o wzrok studentów

Oops... nie wyraziłeś zgód marketingowych?

Nie ma zgód, nie ma filmików 🙁

W trosce o wzrok studentów
W trosce o wzrok studentów
W trosce o wzrok studentów
W trosce o wzrok studentów
W trosce o wzrok studentów
W trosce o wzrok studentów