Pokochaj ten Twist
Pokochaj ten Twist
Pokochaj ten Twist

Aktywacje konsumenckie

Jak zakochaliśmy się w maskarze Twist Up The Volume i Paryżu?

Klient: Coty

Kategoria: Aktywacje konsumenckie

Rodzaj akcji: Konkurs konsumencki

Rok realizacji: 2024

Zadaniem agencji było opracowanie koncepcji kreatywnej aktywacji konsumenckiej dla marki Bourjois w sieci drogerii Hebe na okres Walentynkowy oraz kompleksowa organizacja akcji. Koncept miał nieść emocjonalny przekaz, harmonizować z komunikacją Hebe i oferować atrakcyjne dla konsumentów nagrody. Celem aktywacji było zwiększenie świadomości maskary Twist Up The Volume oraz wzrost jej sprzedaży.
Zaproponowana koncepcja aktywacji idealnie wpisywała się w wartości produktu oraz komunikację sieci Hebe. Hasło aktywacji „Pokochaj ten Twist” nawiązywało do głównego benefitu produktu, czyli obrotowej szczoteczki, oraz podkreślało Walentynkowy okres. Na potrzeby promocji stworzyliśmy dedykowany landing page, na którym uczestnicy musieli zarejestrować dowód zakupu produktu promocyjnego i opisać swoje wymarzone Walentynki. Otrzymaliśmy bardzo kreatywne zgłoszenia, a najlepsze z nich nagrodziliśmy voucherem na wycieczkę do Paryża. Nagrodami II stopnia było pięć torebek Pastelier, a 100 uczestników otrzymało e-karty podarunkowe do Hebe.
Pokochaj ten Twist
Pokochaj ten Twist
Pokochaj ten Twist
Pokochaj ten Twist
Pokochaj ten Twist
Pokochaj ten Twist