Świąteczny konkurs Bourjois
Świąteczny konkurs Bourjois
Świąteczny konkurs Bourjois

Aktywacje konsumenckie

Jak z marką Bourjois zachwyciliśmy konsumentów przed świętami?

Klient: Coty

Kategoria: Aktywacje konsumenckie

Rodzaj akcji: Konkurs konsumencki

Rok realizacji: 2022

Zadaniem agencji było stworzenie koncepcji kreatywnej aktywacji konsumenckiej dla marki Bourjois, która wyróżniałaby się zarówno formą, jak i atrakcyjnością nagród, szczególnie w okresie świątecznym. Odpowiadaliśmy również za kompleksową obsługę aktywacji, w tym przyjmowanie zgłoszeń, weryfikację laureatów, wydanie nagród oraz przeprowadzenie wszystkich niezbędnych formalności podatkowych.
Zadaniem konsumentów było przedstawienie relacji z bliską osobą, opisując ją tekstowo lub załączając zdjęcie w formularzu rejestracyjnym. Taki format pracy konkursowej miał na celu wzbudzenie miłych wspomnień oraz pogłębienie więzi z marką Bourjois. Na autorów najlepszych prac czekały wyjątkowe nagrody: codziennie można było wygrać bransoletkę Mokobelle, a co tydzień voucher o wartości 1000 zł do wykorzystania w tej sieci.

Zadbaliśmy również o odpowiednią promocję aktywacji, przygotowując materiały reklamowe zarówno w sklepach, jak i w digitalu. Konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem ze strony konsumentów, co potwierdziło trafność wybranego konceptu aktywacji w okresie Bożonarodzeniowym
Świąteczny konkurs Bourjois
Świąteczny konkurs Bourjois
Świąteczny konkurs Bourjois
Świąteczny konkurs Bourjois
Świąteczny konkurs Bourjois
Świąteczny konkurs Bourjois